Διατροφή γυναίκας

Εμμηνόπαυση

 

 

 

Με τον ερχομό της εμμηνόπαυσης υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο σώμα και τον οργανισμό της γυναίκας:

  • αύξηση βάρους
  • εξάψεις
  • εφιδρώσεις
  • εκνευρισμός
  • χαμηλή αυτοσυγκέντρωση
  • συχνοί πονοκέφαλοι και πόνοι
  • κούραση
     

Μακροπρόθεσμα, η απώλεια των οιστρογόνων αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και απώλειας ασβεστίου από τα οστά.

 

Η εμμηνόπαυση σηματοδοτεί μια μικρή πτώση του βασικού μεταβολισμού (των βασικών καύσεων του οργανισμού) η οποία συνεχίζεται με το πέρασμα των χρόνων λόγω μεγαλύτερης εναπόθεσης λίπους παρά μυών. Παράλληλα, η μείωση της ενεργητικότητας και η αυξημένη κατανάλωση τροφής (πιθανά λόγω περιορισμού των οιστρογόνων ή λόγω ήπιων συμπτωμάτων κατάθλιψης) μπορεί οδηγήσει σε σημαντική αύξηση βάρους και συσσώρευση λίπους .


Μια καλή διατροφή μπορεί να μετριάσει την αύξηση του βάρους και να βελτιώσει τα υπόλοιπα συμπτώματα, προστατεύοντας την υγεία σας!

line Διαιτολόγος θεσσαλονίκη Βιργινία Παπαεμμανουήλ